天黑变unicorn的蝶小仙儿

世界像一个巨大的抓娃娃机

Now the Rain Is Falling - Little Birdy

莫西顾:

「所有与你有关的前尘后事再与我无关」

Little Birdy,一支澳大利亚的四人乐队,女主唱Katy Steele、乐队的吉他手,也是乐队中的灵魂人物,乐队的许多作品都出自她手。稚嫩的声线,失落的恋情谱成一首首伤感的情歌,这成为Katy Steele的标签,这首歌如是。但到现在,很遗憾我没有经历过那么一次铭心刻骨,分离当割肉刮骨的恋爱。如果分开,如果不能在一起了,我想到杨幂曾经在一次访谈中谈到的方法:“给自己一段可以估计的时间,让一切过去。”

当世界听不到你,就只能自己说话给自己听......

下雨了,不要害怕往前走,不要总是等雨停,不要总想着等着别人的伞,而是我知道,我终会到达。


Wait, my open eyes are sorry now
等等,我的眼睛睁着,但又有什么用呢
You and me are in this together
你和我在一起
I cry, I cry 'cause you're not here at all
我哭了,我哭了,因为你不在这儿
I cannot be the only one
我不能一个人
I am not last
我不是最后一个
I am not the only one
我不是一个人

Sorry I thought you would grow
对不起,我以为你会成长
Everybody else needs somebody
每个人都需要另一个人
I tune into love, then I see it all
我得到了爱,然后我看清了一切
Start to crumble
然后我崩溃了
I needed your heart
我需要你的爱
Baby I want you painted on my skin
宝贝儿我想要你留在我身边
I understand what you've become
我知道你是谁
But with love and life and trust and happiness
但是只要有爱和生命,信任和幸福
You'd be a fool not to know that you'd be missed
你会成为一个傻瓜,不知道你曾经错过
I am not last
我不是最后一个
I am not the only one
我不是唯一的一个
Sorry I thought you would grow
对不起,我以为你会成长
Everybody else needs somebody
每个人都需要另一个人
I tune into love then I see it all
我得到了爱,然后我看清了一切
Start to crumble
然后我崩溃了
I needed your heart for me, you
我需要你的爱,你的爱
Now the rain is falling
现在我泪如雨下
Now the rain is falling
现在我泪如雨下
Now the rain is falling
现在我泪如雨下
Now the rain is falling
现在我泪如雨下
Wait, my open eyes are sorry now
等等,我的眼睛睁着,但又有什么用呢
You and me are in this together
你和我在一起
I cry, I cry 'cause you're not here at all
我哭了,我哭了,因为你不在这儿
I cannot be the only one
我不能一个人


评论
热度(140)